Post by lecombaldnonsre on Mar 15, 2022 4:24:15 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Alto\u0027s Odyssey ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Alto\u0027s Odyssey IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låsa upp resurs ▞▞▞
▞▞▞ Alto\u0027s Odyssey 2022 version ▞▞▞
Nästan perfekt app, fantastiskt spel, bra musik och vacker natur. Jag har bara ett par problem, när du kommer in i spelet senare läggs fler funktioner till, tillsammans med några fel. Vingdräkten kan bli buggig och ibland dödar du dig utan anledning. Musiken blir lite repetitiv, men det är ingen stor sak. Bra spel, hoppas på ytterligare en uppföljare.
Det här är kanske det bästa spelet jag någonsin spelat, musiken är lugnande, solnedgången i bakgrunden är lugnande och du får aldrig slut på saker att göra.
Senaste nytt, guider och forumdiskussioner om Alto's Odyssey. Spelnycklar och information om Alto's Odyssey. Gå med, spela spel och få belöningar.
Alto's Adventure. 27 944 gillar · 53 pratar om detta. The official home of the Alto Series, by @builtbysnowman & @landandseagames. Alto's Odyssey: The...
Spelet är överlag ganska bra, det har bara några buggar som bör fixas
Det här spelet är så coolt och avkopplande att spela ... Men gratisannonserna förstörde helt klart stämningen. Om jag måste se en 30 sek. video för att återuppliva min spelare, varför tittar jag på annonsen ändå efter att jag avslutat spelet och väljer en ny. Om du visar oss annonser utan anledning, kompensera åtminstone för det med guld eller gratis återuppliva.
Jag är ingen stor spelare så det som är intuitivt för spelare är inte så för mig. Älskar det här spelet förutom att varje krasch kräver en 30 sekunder lång annons. Jag har varit rädd för att testa nya trick eller lära mig fler rörelser eftersom jag inte vill se en annan annons. För en ny spelare blir den gammal snabbt samtidigt som den försöker lära sig. De borde köra en annons var tredje krasch eftersom jag redan tappar intresset. 30 sekunders annonser varje gång du kraschar gör det inte särskilt roligt.
Learn Spanish from scratch 教育 qpj
Jätte roligt spel! 😋 Man liksom kom in i en annan värld! Det är perfekt för jag brukar lyssna på podd, men jag vet inte vad jag ska göra och då är detta spelet perfekt, för man kan bestämma ljudvolymen. Det blir också olika svårighetsgrader. Men jag skulle vilja att det fins en svårighetsgrad till.🤪 Dynerna, Dalarna och Templerna är jätte roliga, men jag skulle vilja ha en till sådan på lite högre nivå. Då skulle jag bli jäääääätte glad! 😋 😁😆
Spelet är riktigt bra men annonserna kraschar appen oftare än inte. Ge mig ett pris för att ta bort *alla* annonser och det är en 5-stjärnig.
▷ 10 bästa Android Run-stil med Android-spel!
Fungerar inte med ny Android-uppdatering. Älskar det här spelet men tills det finns en patch som fixar det här problemet är det ospelbart. Jag är väldigt ledsen över att behöva avinstallera, vänligen fixa
Altos Odyssey Review: En perfekt uppföljning av Altos snöiga ...
Vet inte om jag gör det fel eller om det är en bugg men för mig är vanligtvis ett snabbt tryck på hoppknappen det högsta hoppet och det långa trycket är ett kortare hopp som går i en flip. Men ibland, nej, snabb press tar dig knappt från marken. Gör jag fel?! Dessutom är man ibland ovanför ballongkabeln och landar på den, ibland nej. Jag kan inte riktigt urskilja vad skillnaden är.
Fantastiskt spel, enda anledningen till att du får tre stjärnor är att du inte kan bli av med annonser även om du betalar för det, även om det tydligt står att jag tycker att det är konstigt att bara betala 2 dollar för att du fortfarande ska ha annonser. Lite skumt enligt mig.
Det här kanske har en bättre gfx, men handledningen är mycket dålig när du hoppar avgrund.. Prequel var mycket bättre och vem som helst skulle vara redo att spela igen.. men jag måste säga, jag är besviken på kontrollen.. Installerad två gånger, hoppas det kan finnas en bugg, men nej.. permanent avinstallerad..
Spelet tar i onödan beröring även om jag inte rör skärmen. När jag spelar spel hoppar karaktären slumpmässigt i onödan, vänder och kraschar så småningom mot marken. DETTA ÄR MYCKET VÄLDIGT FRUSTRATANDE UPPLEVELSE MED SPELET AV EN SÅDAN KALIBRER. Varför det finns ett värsta fel i spelet. Upplever utvecklare detta eller inte. Detta förstör spelupplevelsen totalt. Jag förväntade mig inte detta från ett spel som är listat som redaktörens val på Google Play Store.
Blev exalterad över det här spelet.... Ett skönt avkopplande spel bara så bara tryck... Jag knackade och försökte igen, igen och igen. Den hoppar inte när du trycker på... Och det är inte min telefon (Samsung galaxy s10) eller mitt internet (5g)... Så det är inte avslappnande men väldigt IRRIGT eftersom det inte fungerar på allas enheter. 🙄🙄🙄 Avinstallerad!
Var ett av mina favoritspel.. Ibland brukade jag titta på annonser för att återuppliva, men ända sedan annonser började dyka upp upprepade gånger bestämde jag mig för att jag skulle stänga av mitt wifi medan jag spelar. Det är tråkigt att det har kommit så här. Annonser kunde ha lagts till som en banner på menyn eller mellan varje match, bara inte popup-fönster. Ni vet bäst att användare hatar popup-fönster mest.
Spelet är roligt, enkelt att lära sig och svårt att bemästra och har absolut massor av "bara en gång till"-faktor inbyggd i det. Att du kan göra ett köp för att bli av med annonser är helt värt det och ett mycket välkommet alternativ. Det enda som stoppar en 5-stjärnig recension är en statistikmeny. Jag vill se en sida med min bästa körning, högsta trickpoäng, största kombination, de flesta klyftor som hoppade över i en körning etc. Det skulle avrunda den här appen perfekt. Annars en väldigt rättvis och sevärd app.
Alto's Odyssey แอ็กชัน tob
fantastiskt spel, förutom att jag betalade för det och nu är det fyllt med tillägg som jag måste betala för att ta bort, de bryter upp det avkopplande underbara spelandet så mycket att jag inte riktigt spelar det längre, en sån besvikelse från utvecklarna som fick huvudrollen därefter.
Bra app men karaktären vänder hela tiden tillbaka utan att jag ens rör vid skärmen. Dessutom, när jag backflipper, slutar det vanligtvis att backflippa och det får mig att landa på huvudet och dö. Detta var inte så ofta förr, men nu händer det allt oftare. Jag kan inte gå igenom en runda utan att detta händer tre eller fyra gånger.
Hej. Före denna "Odyssey" fanns det "Ski Safari" - ett spel utvecklat av Defiant Development 2012. Tillverkarna bör vara försiktiga med att skapa teman som kan tyckas vara otvetydigt likvärdiga med tidigare. Förutom extra tricks och stunts finns det inget nytt om detta. Tack.
Jag älskar det här spelet väldigt mycket! Den har dessa ASMR-ljud, grafik och effekter som ger mig gåshud och lycka. Jag rekommenderar verkligen att installera den eftersom den också innehåller nivåer!
Uppnår nästan "Tiny wing"-känslan av att slå backar med en avkopplande atmosfär, men hålls tillbaka av den fruktansvärda skurkaktiga programmeringen. Faktum är att programmeringen av att placera en sten på en ramp bara verkar vara en peng för att få mig att titta på en annons. Raderade appen, hänger med drake, flyg!
アルトのオデッセイ アクション vhkk
Annonser bryter upplevelsen, det finns redan mikrotransaktioner och påträngande annonser efter varannan körning är bara frustrerande. UPPDATERA annonsen helt sönder spelet var tvungen att starta om, skulle inte bli förvånad om "önskeannonsen" var skadlig programvara. Utvecklarna behandlar sina konsumenter med förakt och förakt, det faktum att köp av den annonsfria versionen självklart inte tar bort annonser. Jag skulle föreslå att folk undviker det här spelet och det är mikrotransaktioner
Det är sött och roligt och allt, men det finns så många clickbait-annonser som dyker upp varje gång du faller i spelet. Och det finns inget X för att stänga annonsen tills annonsen har spelat upp i minst 5 sekunder. Reklam suger. Får mig att inte vilja spela.
Bra idéer. Men himlen glittrade när jag slog sönder stenar. Inga nya karaktärer, men några nya trick som är ganska snygga. Men jag kunde inte alltid ta mig över ravinerna med väggridningen. Bra spel men det kändes inte komplett.
Bra spel, sluta ge mig ett tillägg efter varje gång. Jag förstår om det är låt oss säga var femte eller något och om jag vill fortsätta när jag dör, men jag får en efter varje försök vilket gör det otroligt irriterande. Synd eftersom det är ett roligt spel men vill inte lägga så mycket tid på att titta på annonser.
För många annonser
Det här är ett av de bästa spelen som finns. Hjälper till och med att lugna sinnet medan du spelar. men sent har jag börjat märka fall i bildhastigheter när det finns många många objekt som renderas. snälla räv. Samsung galaxy s9+ 9.0
Altos Odyssey är en lugnande sandsurfingupplevelse. Tonen kommer från öknens nyanser och skuggor plus den utforskande andan i kompositionerna. Handlingen kommer från att titta på sandsurfaren och vänta på goda tider för att ta sig över eller in på hinder. Stunder mellan hindren, där den vackra bakgrunden kan observeras utan bekymmer, uppskattas. Men stenar smälter in i bakgrunden och stoppar en stor körning, så jag rekommenderar att göra stenarna mer märkbara. 4/5.
Dishonored 2 på Steam
Spelet var roligt till en början, men när nivåerna går över 28, blir det mer och mer glitchy. Action hicka och det slutar med att du slår in i stenar trots att du försökte hoppa; Att återuppliva en karaktär återupplivar inte grafiken så spelet fortsätter medan du sitter fast på en frusen skärm, vändningar är också svårare när den andra karaktären kunde göra det med lätthet. Betalas för no-ad version så det är inte en faktor. V30 Android 8.0.0
En utmärkt uppföljare som bygger vidare på sin föregångare. Det enda som håller tillbaka är en något långsam progressionshastighet.
Spelet är fantastiskt, bakgrundsmusiken är väldigt avslappnande, kreativ plats, smidigt spelande, lätt att spela, det har allt som ett bästa spel kan ha. 😘
det är ett väldigt avkopplande och njutbart spel, då avbryts du av högljudda annonser som förringar upplevelsen. Lägg till att annonserna verkar ignorera att du klickar på x:et och upprepade gånger tar dig till appbutiken.....
Alla bästa jul -iOS -app -erbjudanden
Visuellt tilltalande spel men fruktansvärt spel. Personen vänder så långsamt att det inte finns någon chans för dig att rätta till dig själv. Stenarna kommer upp så snabbt att du är orolig för att se till att du håller skärmen tillräckligt länge för att du ska kunna tävla om vändningen bara för att slå in i en sten som du knappt kan se. Skärmen måste zoomas in mer och vänds snabbare. Detta spel skulle vara 4 eller 5 stjärnor.
Alto's Odyssey Δράση ngcu
Ganska lång tråkigt
Kul
Alto's Odyssey: The Lost City på ingång till Apple Arcade 16 juli
Alto's Odyssey ઍક્શન brdj
Jag tycker att telefonspel är löjligt svåra att komma in i - antingen är de för enkla/repetitiva, eller så ökar svårigheten för snabbt så blir det jobbigt. Det här spelet är definitivt ett undantag, jag njuter verkligen av det så här långt. Det är avkopplande, men precis lagom hastighet som håller dig på kanten. Svårigheten är främst baserad på hastighet, men den försöker inte döda dig på ett billigt sätt, istället kan du dra av dig några snygga trickkedjor istället. Musiken och konststilen passar den perfekt, och jag har varit helt nöjd med att bara sitta på tåget med mina hörlurar när jag spelade detta. Jag skulle säga att det här är det bästa spelet i den här genren jag har spelat.
Jag har spelat den här i ett par år, och jag har alltid tyckt att den var utmärkt på allt, men efter så lång tid började jag märka vissa brister: Den förstör ditt batteri och lagring, till att börja med. Sättet som stenar fungerade var alltid väldigt irriterande för mig, för a) konststilen fick dem att smälta in i bakgrunden ibland, särskilt på natten och b) spelet är väldigt dåligt på att kommunicera när du är säker under en boost. Och den ökända ADS. Jag tycker att det är dags för en avinstallation
Fysiken i det här spelet är helt galen. Ibland när du har fått extremt mycket fart och du hoppar riktigt långt och högt, när du landar så missar du antingen i marken eller tappar all fart helt. Jag spikade en gång ett hopp mot en ramp för att korsa en avgrund perfekt, men på grund av den trasiga fysiken gick jag genom marken och in i avgrunden.